Google İçin Web Sitesi Optimizasyonu

Google İçin Web Sitesi Optimizasyonu

Google İçin Web Sitesi Optimizasyonu

Siteyi Google için nasıl optimize edebilirim?

Google için sitenin arama motoru optimizasyonu, dünyanın en büyük arama motorunun TOP-larını ele geçirmek için gerçekleştirilir. Google site optimizasyonu, filtreleme, dizine ekleme ve sıralama algoritmalarının özellikleri nedeniyle Yandex optimizasyonundan (Yandex) farklıdır.

 

Google için web sitesi optimizasyonu dış ve iç faktörleri etkiler, aramalarda başarılı bir tanıtım ve rakipler üzerinde zafer için önkoşulları oluşturur. Çalışma Teknik SEO denetimi, rekabet analizi, kitle ihtiyaçları ve Google’ın web yöneticileri için önerilerine dayanmaktadır. Optimizasyonun amacı web sitesinin tanıtımı ve kârın artırılmasıdır.

 

Sitenizi Google'da nasıl optimize edebilirsiniz?

Google için web sitesi optimizasyonu, bağlantı, davranışsal, metinsel ve teknik faktörlerle çalışmayı içeren çeşitli yönlerde gerçekleştirilir. Ne kadar çok geliştirme yaparsanız, Google TOP'a girme şansınız o kadar yüksek olur.

 

Google İçin Web Sitesi Optimizayonu Yaparken Dikkat Edilmesi Gereken Başlıklar

Alan Adı

Google için web sitesi optimizasyonu, alan adı seçimiyle başlar. Google, anahtar kelime öbekleriyle alan adlarını tercih eder. Tüm diğer şeyler eşit olduğunda, optimizer.su alan adına sahip bir site, optimize edicinin isteği üzerine alan adlarında anahtar kelimeler olmayan diğer projelerden daha yüksek olacaktır. Ancak Google'daki alan adı bölgesi (RU, COM, SU, TV) neredeyse dikkate alınmaz.

 

En son bilgilere göre, alanın yaşı sıralamayı etkilemez, ancak sayfaların yaşı hala alakalı. Sayfa büyüdükçe, Sayfa Sıralaması ve güveni (güven göstergesi) ne kadar yüksek olursa, sıralama o kadar iyi olur. 2 yaşından büyük sayfalar "eski" olarak kabul edilir.

 

Korumalı Alan

Google'da genç bir web sitesini başlatmak, yalnızca sayfalar yüksek frekanslı (HF) veya orta frekanslı (MF) ifadeler için optimize edildiğinde Sandbox filtresi ile karmaşıklaşır. Google'da düşük frekanslı (LF) sorgularla web sitesi optimizasyonu, Korumalı Alan'ı atlamanıza olanak tanır.

 

Tasarım Ve Motor (CMS)

Google arama motoru, fikri mülkiyet ve telif hakkına son derece duyarlı olan Batı'da geliştirilmektedir. Bu nedenle, orijinal tasarım yalnızca Google’ın konumunu iyileştirir. CMS ve şablonlarla çalışırken, en azından Google için teknik site optimizasyonu yapmalı ve kod düzeyinde benzersiz bir tasarım yapmalısınız.

 

Açık, genel olarak erişilebilir "kutulu" motorların reddedilmesi ve tescilli projelere, popüler olmayan ve lisanslı ücretli CMS veya site tasarımcılarına geçiş olumlu gelişmeler sağlayacaktır.

 

Özgünlük Ve Yönelim

Google, belirli bir konuya adanmış son derece uzmanlaşmış ve dar profilli siteleri tercih eder. Bu, her türlü talebin (tiz, orta kademe, bas) verilmesi için geçerlidir. Örneğin, “bisiklet” talebiyle, yalnızca bisiklet konusunda uzmanlaşmış bir proje TOP'ye düşecek ve çok yönlü çevrimiçi mağazaların temalı iç bölümleri aşağıda görünecektir.

 

Güncellemeler Ve Sayfa Sayısı

İçerik ve web sayfalarında sık sık güncelleme yapılmadan Google için web sitesi optimizasyonu mümkün değildir. Önerilen minimum yenileme hızı 1-2 gün içinde 1 yeni sayfadır.

 

Google, birçok sayfayı hemen yayınlayan ve ardından güncellemeyi durduran sitelere negatif olarak atıfta bulunur. İçerik hacmindeki patlayıcı ve sistematik olmayan büyüme, Google'daki sitenin optimizasyonunu olumsuz etkiler. Sayfa sayısı için tercihler vardır. Google, 10.000'den fazla sayfalık web kaynaklarını “seviyor”. Büyük siteler uzun süre TOP'lar içinde kalır.

 

Teklik Ve Metinler

Google, kopyala yapıştır, kopyalar ve kopyaları cezalandırır Google için web sitesi optimizasyonu, sayfaları robotlara değil, kişilere yönelik% 100 benzersiz, bilgilendirici ve yararlı metinlerle doldurmak anlamına gelir. 5000-10000 karakter uzunluğunda uzun okumaların ve uzun metinlerin ve daha fazlasının TOP'da daha fazla olduğu fark edilmiştir. Bu mantıklıdır, çünkü 500 karakter tam ve kapsamlı bilgilere sığamaz. Bu nedenle, SEO yaparken sitenizi Google'da optimize etmeye yönelik makaleleriniz büyük ve en önemlisi yüksek kaliteli ve kullanışlı olmalıdır.

 

Aynı düşmanlıkla Google, yinelenen sayfaları, aynı SEO etiketlerini, "doğrudan" altbilgi metinlerini ve diğer benzersiz olmayan (yinelenen) eklemeleri ele alır. 2 benzer sayfa bulunursa, arama bir sayfa bırakır ve al veya kopyala yapıştırmayı kötüleştirir. Metin, insanlar için yazılır ve yazılır, mantıksal paragraflara bölünür, tek bir stille çerçevelenir, yapılandırılır ve sola hizalanır. Google için site optimizasyonunda metin oluşturmak özel bir rol oynar.

 

Anahtar Kelime Kullanım Yanlışlığı "Bulantı"

Google'da yanlış site optimizasyonu, anahtar kelimelerle (özellikle de tam olarak girişte) spam gönderilmesine, kötü sıralamaya ve google cezalarına yol açar.  Akıllı Google RankBrain algoritması, "bulantı" adı verilen doğal olmayan tuş bolluğunu anında hesaplar. Google,% 13-17 oranında "bulantı" olduğunu kabul ediyor. Google’ın web sitesi optimizasyonu Yandex'den daha yüksek bir anahtar yoğunluk kullanır. Ana faktör, metnin ve sunumun doğallığıdır.

 

Anahtar Kelime Kullanma

Araştırmalar, Google'ın herhangi bir SEO optimizasyonu olmadan web sitelerini daha üst sıralarda olduğunu göstermiştir. Bunu optimize edici lisans öğrencilerinin profesyonellik eksikliği ve net bir strateji eksikliği ile ilişkilendiriyoruz. Kendi yeteneklerinize, bilginize ve yeteneklerinize güvenmiyorsanız, İnternet'ten "aptallar için" birinin talimatlarını uygulayın, siteyi Google için optimize etmeyi reddetmek daha iyidir. En azından doğal ilerlemeye müdahale etmeyecek ve zarar vermeyeceksiniz.

 

Daha da basit olanı bizden optimizasyon sipariş etmektir . Ekibimizle işbirliği yapmaya karar verirseniz, arayın ve danışın. Başkalarının hatalarını düzeltmek, sıfırdan ve hatasız çalışmaktan daha zordur ve daha uzundur. Google'da arama motoru optimizasyonu  sitenizin özelliklerini dikkate alarak uzmanlıkla gerçek iş hacmi, zaman ve kaynak maliyetlerine dayanmaktadır.

 

Site Derecelendirmesi

Google'da web sitesi optimizasyonu, "puzomerki" ve derecelendirmelerin etkisini dikkate alır. Web projenizin olumlu Alexa Sıralaması olması ve DMOZ kataloğunda, önemli bölgesel derecelendirmelerde ve derlemelerde olması önerilir.

 

Harici Gelen Bağlantılar

Tematik bağışçıların ve saygın sitelerin bağlantılarının halkla ilişkilerdeki büyüme ve tanıtım üzerinde olumlu bir etkisi vardır. Google, sosyal ağlardan ve sıfır PR sayfalarından bile bağlantıları dikkate alır.

 

Arama motoru, özellikle bağlantı satın alma ve satma konusunda zorlanmaktadır. Robotlar, çapaların (özellikle ticari olanlar) çeşitliliğine ve bağlamına, tematik alaka düzeyine ve bağışçı güvenine bakar. Bağlantı profilinin düzgün ve sistematik olarak iyileştirilmesi, siteyi filtrelerden koruyacak ve olumlu bir etki sağlayacaktır. Google'da, donör projelerinin tüm sayfalarında geçen uçtan uca bağlantılar ("taslaklar") iyi çalışır.

 

Giden Bağlantılar

Giden bağlantılar için önerilen sınır site başına 100 adettir (sayfa sayısına bakılmaksızın). Google'daki yetkili web sitesi optimizasyonu bu sınırı dikkate alır ve giden bağlantı sayısını en aza indirir. Uçtan uca bağlantılara ve ana sayfadaki bağlantılara özellikle dikkat edilir - hepsi rel = "nofollow" etiketi kullanılarak endekslemeden kaldırılır veya kapatılır.

 

Dahili Linkler, Linkleme

Yüksek kaliteli dahili bağlantılar Sayfa Sıralaması sayfalarını 3-4 puana çıkarır. Doğru bağlantı, davranış göstergelerini iyileştirir, başarısızlık oranını azaltır ve sitenin kullanılabilirliğini artırır. Çapraz bağlama, ekmek kırıntıları, kenar çubuğundaki gezinme bağlantıları, üstbilgi, altbilgi ve ana içerik de sayfa bağlantısına ve bağlantılandırmaya katkıda bulunur.

 

Robots.txt Ve Sitemap.xml

Robots.txt ve Sitemap.xml sistem dosyalarının ayarları, siteyi Google için optimize etmek için temel adımlara dahil edilmiştir. Teknik Site Haritası Site Haritası.xml dosyasını kullanarak, sitenin web sayfalarının% 77-90'ını Google aramasına ekleyebilirsiniz. Robots.txt indekslemesi hata ayıklanır, aramadaki yinelemeler ortadan kaldırılır.<

 

Katılım Ve Etkinlik

Arama motoru popüler, tanıtılan ve ziyaret edilen kaynaklara güvenir. TOP-3'ün sıfır kullanıcı etkinliğine sahip çalışan siteler için mevcut olması olası değildir. Davranışsal faktörler arasında, Google hemen çıkma oranını (% 75'e kadar), dahili dönüşüm sayısını, sitedeki zamanı ve geri dönüşleri dikkate alır. Davranışsal göstergeleri iyileştirmek, Google’ın arama motoru optimizasyonunda çok önemli olan ayrı bir konudur.

 

Teknik Faktörler

Siteyi HTTPS (güvenli) protokolüne geçirmek, mobil cihazlar, sunucu (barındırma) ayarları, temiz HTML kodu ve sayfa yükleme hızı için uyarlanabilir bir sürüm oluşturmaktan bahsediyoruz. En azından PageSpeed ​​Insights aracını kullanın  ve sitenizi hızlandırmak için Google’ın önerilerini izleyin. Masaüstü ve mobil optimizasyonuna dikkat edin (Mobil Uyumluluk). Ayrıca siteyi farklı tarayıcılarda açın. Çapraz tarayıcı ve çok platformlu web projesi size her tür cihaz ve tarayıcıdan trafik sağlayacaktır.

 

SEO Ayarları

Google için web sitesi optimizasyonu, SEO etiketlerini doldurmadan imkansızdır: Başlık, Açıklama, H1-H6, yapılandırma ve tipografi.

  • Başlık

Sayfa başlığı, 70 karakter içerir, başlangıca daha yakın yerleştirilmiş anahtar kelimeler içerir. Başlık kısa, bilgilendirici ve sayfanın içeriğiyle alakalı, tüm siteye özgü. Bir sayfa - 1 başlık.

  • Açıklama

Genellikle Google tarafından SERP'deki snippet'in içeriği olarak alınan açıklama. Bu makalenin benzersiz bir duyurusu ve motive edici çağrılar, anahtar kelimeler ve deyimler, kişiler ve sayfa hakkında ek bilgi. En uygun hacim 160 karakterdir.

  • H1-H6

Sayfanın konusunu ve alaka düzeyini tanımlayan, okunabilirliği artıran başlık etiketleri. H1 etiketi sayfada yalnızca 1 kez kullanılır. H2-H6 alt başlık etiketleri semantik blokları vurgulamak için hiyerarşik bir sırayla uygulanır.

 

Herhangi bir SEO ayarı, yalnızca özel istatistik hizmetlerinde toplanan anahtar kelimelerin semantik bir çekirdeği temelinde uygulanır. Örneğin, Yandex.Wordstat, Keywordtool.io veya diğer SEO Araçları.

 

Resimler Ve Videolar

 

Google'daki web sitesi optimizasyonu, çeşitli içerik türleri sunar: metin, ses, video, resimler, tablolar, formlar, infographics vb. Resimler benzersiz adlar, başlıklar ve ALT açıklamaları ile sağlanır. ALT etiketi, görüntülerin uygun şekilde dizine eklenmesine katkıda bulunur ve Google.Images hizmetinden trafik sağlar. Resimler benzersiz olmalıdır.

 

Kamu Hizmetleri

 

Google için uygun web sitesi optimizasyonu için şunları yapmanız gerekir:

  • Google'a kaydolun.
  • Google Analytics'i sayfalarınıza ekleyin
  • Search Console ile Dizine Eklemeyi Hızlandırın - URL Tarama
  • Web yöneticileri için kuralları ve yönergeleri öğrenin
  • Google'da uzmanlaşın. Dinamiklerdeki değişikliklerin sonuçlarını analiz edin ve kontrol edin.
  • TOP-10 Google'daki siteleri isteklerinize göre analiz edin.
  • Google SERP'lerindeki satır öğelerini izlemek için çevrimiçi araçları kullanın.
  • SEO kontrolünü ve arama motoru güncellemelerini takip edin.

 

Google İçin Web Sitesi Optimizasyonunun Özellikleri

 

Google’ın sıralaması 200'den fazla parametreden etkilenir. Başarı formülü kimsenin bilmediği için uzman, toplam etkinin rakiplerininkinden daha yüksek olması umuduyla arama önerilerini maksimum seviyeye getirmeye çalışır. Küçük işler ve küçük düzenlemeler bile arama motoru sıralamasında belirleyici bir rol oynayabilir. Optimizasyon bağımsız olarak yapılabilir veya uzmanlarımızdan sipariş edilebilir.

 

Google için bağımsız bir web sitesi optimizasyonu seçerken hata yapmayacağınızdan emin olun. Google, arama sonuçlarını yapay olarak etkileme girişimlerini olumsuz etkilemektedir ve bu nedenle 1 yanlış adım bile ölümcül olabilir.

 

Google için web sitesi optimizasyonu sipariş ederken ve daha sonra bizimle tanıtım yaparken, hatalardan korunursunuz ve garantili bir sonuç alırsınız. Gerçeğe uygun ve sizin için uygun bir şekilde yardımımızı ödeyin. Veya aramadaki tıklamalar için ya da Google'daki başarılı pozisyonlar için ilk sonuçlar genellikle 3 ay sonra veya daha erken bir zamanda gözlenir. Çalışma, her biri 22 günlük 12 aşamada gerçekleştirilir (programa uygun olarak). Google hızla yenilik yapıyor ve uzun süre beklemek zorunda kalmayacaksınız.