Küçük İşletmeler İçin  Yerel SEO

Küçük İşletmeler İçin  Yerel SEO

Küçük İşletmeler İçin  Yerel SEO

 

Aynı oyun alanında rekabet etmek isteyen daha büyük şirketlerle aynı büyüklükteki işletmelerde rekabet etmek isteyen küçük ve orta ölçekli işletmeler için güçlü bir yerel SEO stratejisine sahip olmak çok önemlidir.

 

Hangi sektörde olursanız olun, her zaman daha uzun süredir devam eden ve web'de ve arama motorlarında görünürlüğünü artırmak için daha fazla bütçe ve kaynak ayırmış en az bir rakibiniz olacaktır . SEO aleminde onlarla rekabet etmek boşuna olabilir. Ancak yerel SEO  normal türüne göre biraz farklı kurallarla oynuyor. Yerel bir izleyici kitlesine görünür ve alakalı olması için emrinizde fon kaynaklarına veya sitenize yönlendiren yüzlerce bağlantıya ihtiyacınız yoktur. Yerel SEO’nun benzersiz özelliklerini anlamanız ve birkaç basit strateji uygulamanız yeterlidir .

 

Bu yazıda, küçük ve orta ölçekli işletmelerin yerel olarak en iyi sıralama şansını vermek için kullanabilecekleri dört uygun maliyetli stratejiyi inceleyeceğiz.

 

İşletmenizin Google Sayfasını Doğrulayın

 

İlk adımınız, işletmenizi Google My Business ile bağlamak . Google My Business , potansiyel bir müşterinin sizi nerede ve hangi cihazda olduklarını bulabilmelerini sağlamak için bir aramada KOBİ'lerin bilgilerini Google Arama, Google Haritalar güncellemelerini sağlar.

 

İşletme sahiplerinin, işletme girişinizi düzenleyebileceğini ve rakiplerinizi de içerdiğini fark etmeleri gerekir. Google My Business’a tüm bilgilerinizi verdikten sonra , hiç kimsenin girişinizde istenmeyen değişiklikler yapmaya çalışmadığından emin olmak için Google My Business panonuza düzenli olarak giriş yapmanız çok önemlidir.

 

Google My Business'taki işletmeler için Google Yazıları , rezervasyon düğmesi özelliği, mesajlaşma, Sorular ve Cevaplar ve daha fazlası gibi birçok ilginç özellikten yararlanın . Olasılıklar sınırsız, meşgul ol!

 

Tıklama Başına Ödeme Reklamı

 

Web sitenizi başlatmak yalnızca ilk adımdır. Tıklama başı ödeme reklamcılığını içeren bir pazarlama stratejisi uygulamak , dijital ortamdaki küçük işletme başarısının önemli bir parçasıdır. Neredeyse her küçük işletme, web'deki varlığını oluşturmak için tıklama başına ödeme pazarlama stratejisi uygulamasından faydalanabilir. Buradaki amaç, hedeflenmiş ve alakalı anahtar kelimeleri tanımlamak, hedef kitlenizi anlamak ve doğru müşteri adaylarını yönlendirecek bir strateji geliştirmek.

 

Tüketicilerin yerel olarak bulması zor olan bir ürün veya hizmeti satmak, işletmenizi PPC reklam kampanyaları için mükemmel bir aday haline getirir. İnsanlar genellikle olağandışı veya nadir ürünler bulmak için internet aramalarına güvenirler. Bunun yanı sıra, tüketiciler dışarıdayken “yanımda” bir işletme veya hizmet ararken, satın alma niyetinin yüksek olduğu pek çok yerel arama mobilde yapılmaktadır . PPC yönetimi ve reklamcılığı, mobil cihazlarda daha fazla ekran alanı yarattığından, ücretli arama ağı reklamlarının yayınlanması, bu anlarda tüketicilerin önünde görünme şansını en iyi şekilde verecektir.

 

Hem arama hem de sosyal medyanın güçlü yönlerini birleştirmeyi öğrenen tıklama başına ödeme, küçük işletmelerin ödemeli reklam stratejilerini etkili bir şekilde tamamlayacaktır. Farkı ve her bir platformun ne zaman kullanılacağını anlamak görünürlüğü artıracak ve maliyeti düşürecektir.

 

Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İncelemeleri Barındırın

 

Google, incelemeleri yeni atlıkarınca tasarımında sıralamada ana faktör olarak görür; ancak, yorumlarınızı her şeyden çok , şirketinizi bir SERP'de gören Google kullanıcıları içindir. Eşler arası değerlendirmeleri güçlüdür çünkü potansiyel müşterilerinize mallarınızı veya hizmetlerinizi kullanmanın gerçekte nasıl bir şey olduğu hakkında iyi bir fikir verir. Bu bağlamda, internet dünya çapında küçük işletmeler için oyun alanını, çevrimiçi kullanıcı tarafından oluşturulan incelemelerin gücü ve gösterimi ile düzleştirmiştir.

 

Benzersiz ve sık sık güncellenen içerik gibi arama motoru örümcekleri ve kullanıcı incelemeleri bundan daha fazlasını oluşturmanın kolay bir yoludur. Kullanıcılar tarafından oluşturulan içerik, genellikle kullanıcıya özeldir, bu nedenle, üreticinin açıklamasıyla aynı olan e-ticaret yazılımları tarafından oluşturulan siteler tarafından kullanılan genel içerikten farklıdır. Bu, gözden geçirenler tarafından kullanılan kelimelerin ve ifadelerin çoğu kez arama yapanlar tarafından kullanılanlarla aynı olması gerçeğiyle birlikte, ürününüzle alakalı arama sorguları için iyi sıralama şansını artırır.

 

Bunu dikkate aldığımızda  alışveriş yapanların% 88 düşünün herhangi bir satın alma yapmadan önce ürün incelemeleri, bu güvenli bir bahis olduğunu daha varsaymak var tüketicilerin değerlendirmesi' gibi 'inceleme' kelimesi veya ilgili kelimelerle birlikte ürünün adı ararken olacak daha. Gözden geçirmeyi kolaylaştırmak, bir şey satın aldıktan veya belirli bir açılış sayfasını ziyaret ettikten sonra ziyaretçilerden inceleme bırakmasını istemek ya da doğrudan mağazadan veya şirketten bir inceleme bırakmak hakkında doğrudan konuşmak için ziyaretçilerinize web sayfanıza bir düğme koyarak başlayın.

 

Resimlerinizi Optimize Edin

Yerel SEO için optimizasyon metin ile sınırlı değildir. Arama sonuçlarının gittikçe harmanlanan doğası nedeniyle, artık arama listeleri sayfasında görüntüleri görebilirsiniz, bu nedenle görüntülerinizi arama motorları için optimize etmek önemlidir.

 

Resimlerinizin arama motoruyla uyumlu olduğundan emin olun. Her şey dosya adı ile başlar. Orada bir milyar tane ve bir resim var, bu yüzden 'image12345.jpg' gibi genel bir resim dosyası adı kullanmak istemezsiniz, bu da işinizin yığında kaybolmasını garanti eder. Bunun yerine, resimlerinizin sıralamada rekabet etmesini kolaylaştırmak için açıklayıcı bir şey kullanmak istiyorsunuz.

 

Arama motorları resimleri okuyamaz, bu nedenle ilgili sorgular sırasında ortaya çıkmasını sağlamak için resminizi açıklamaya yardımcı olmak için alt etiketleri kullanmak size kalmıştır. Uygun anahtar kelimeleri içeren özlü ve alakalı bir açıklama yazın. Uygun olduğunda anahtar kelimeler kullanarak, web sitenizdeki resimlerin üzerine ve altına içerik yazmayı unutmayın; Metin resim ile ne kadar ilişkili olursa, o kadar iyidir.

 

En önemlisi, resimlerinizin yerel anahtar kelimeler için sıralamasını istiyorsanız, belirli bir yerel alan için optimize edilmiş karma sonuçlar için mümkün olan her yere yerel anahtar kelimeler eklediğinizden emin olun. Kısacası, özellikle olay yerinde kalan muazzam bir rakip olduğunda, arama motoru sıralamasında en üste çıkacak bir asansör yok. Ancak, coğrafi konumunuzu güçlendiren bir strateji ile, belirli kilit alanlarda rakiplerinizi seçici bir şekilde aşabilirsiniz.

 

Konunuzu ve anahtar kelime odağınızı daraltarak ve konumunuza özgü alaka düzeyinizi artırarak kendinize bir avantaj verin. Büyük oyuncular kadar çok anahtar kelime için sıralama olmayabilir, ancak seçtiğiniz odak noktaları için alaka düzeyi içinde bunları geçebileceksiniz.